مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 21:052020-09-09اقتصادي

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام


برخی رویدادهای( 19 شهریور ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می توانید، بخوانید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، مهناز همتی مدیرکل استاندار استان ایلام، گفت: در راستای بازرسی و بازدیدها از واحدهای صنفی و مراکز عرضه در سطح بازار استان با حضور کارشناسان این اداره کل  بیش از 40 هزارقالب آجر تیغه ای( پنل رسی سبک غیر باربر با سوراخ های افقی) غیر استاندارد، فاقد کیفیت، بدون نام تجاری و همچنین نشانه گذاری مناسب که فاقد کیفیت و بدون علامت استاندارد در ایلام شناسایی، توقیف و از چرخه توزیع و عرضه جمع آوری شد.

وی افزود: مطابق ماده 15 قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد تولید، تمرکز، انبار، توزیع و فروش این کالا بدون نشان استاندارد ممنوع است.

اختصاص بیش از 7 میلیارد ریال جهت خرید تجهیزات درمانگاه طب صنعتی پالایشگاه ایلام روح الله نوریان مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام، اظهار کرد: در سال گذشته بیش از 7 میلیارد ریال برای خرید تجهیزات درمانگاه طب صنعتی این پالایشگاه از جمله مانیتورینگ قلبی و دستگاه اتوانالایزر و.

هزینه شده تا مشکلات کمبود تجهیزات آن برطرف شود.

وی افزود: تاکنون بیش از 8 میلیارد ریال برای مبارزه با شیوع کرونا در این مکان صنعتی هزینه شده و تا ریشه کنی کامل این ویروس و به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی و سلامت همکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام